ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС
"Заманауи, жоғары технологиялық бәсекеге қабілетті әлемде бейімделуге және өз орнын табуға қабілетті тұлғаны қалыптастыру үшін білім беру кеңістігінің тиімді моделін құру және дамыту "білім беру мекемесін дамытудың негізгі бағыттары»
"№2 орта мектеп" МКМ-де оқушылардың оқу жетістіктеріне мониторинг жүргізілді.
Оқушылардың белсенді танымдық қызметін дамыту шарттарының бірі жалпы білім беретін пәндер бойынша қалалық, облыстық, республикалық олимпиадаларға қатысу болып табылады.
Қалалық олимпиаданың қорытындысы бойынша 5-6 сыныптар арасында жалпы 13 оқушы қатысты. 3 жүлделі орынға ие болдық:
I орын-2 оқушы: Талалин Алексей 5В сынып (Орыс тілі мен әдебиеті), Кунырбаева Анель 6Ә математика пәні бойынша сынып.
II орын-Баянғали Дінмұхаммет 5А сынып математика пәні бойынша
III орын - Арыстанғалиев Темірлан 6ә Қазақстан тарихы пәні бойынша сынып
Қазан айында 10-сынып оқушылары әл-Фараби атындағы жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша қашықтық халықаралық олимпиадаға қатысты: 10А сынып оқушысы Серденова Мадина химия пәнінен 1 орын алды.
9-11 сыныптарға арналған "Дарын" қалалық ғылыми-зерттеу жобасына қазақ тілі, шет тілдері, тарих, биология, химия, математика пәндерінен 9 оқушы қатысып, 3 жүлделі орынға ие болды.
№ | Т.А.Ә | Сынып | Пән | орын | Мұғалім |
1 | Дауренқызы Жұпар | 10 | Англииский язык | 1 | Дошанова Меруерт Абильхановна |
2 | Асан Есет | 11 | экономика | 3 | Әбдрахман Айнур |
3 | Мусайбеков Альтаир | 10 | математика | 3 | Абдырахманова |
Оқушылардың ғылыми жобаларға қатысу динамикасы:
2020-2021 | |
Қатысушылар саны | 9 |
1 орын | 1 |
2 орын | 0 |
3 орын | 2 |
Жүлделі орындар саны | 3 |
Зияткерлік ойындарды өткізудің негізгі мақсаты – балалардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту, зияткерлік әлеуетін ашу, жаңа таланттарды анықтау. Халықаралық зияткерлік ойындар мен конкурстарға қатысу оқушылардың ой-өрісін кеңейтуге, өз білімін, эрудициясын және ойынын пайдалануға, ерекше жағдайларда шешім қабылдай білуге, жеткіліксіз уақыт жағдайында командада жұмыс істеу дағдыларын қолдануға мүмкіндік береді.
Халықаралық "Пони" байқауына 2-4 сынып оқушылары белсенді қатысты.
1-6 сынып оқушылары арасындағы "Зерде" ғылыми жобасына қалалық турға 7 оқушы қатысты (1 орын-2, 3 орын-3). 2 кезең облыстық деңгейге оқушылардың 2 жұмысы бағытталды:
№ | Аты - жөні | сынып | Жетекшісі | орын |
1 | Пірмухаммед Санжар | 3 | Утовлинова Құндыз Туркановна | 1 |
2 | Дё Игорь | 5 | Темирханова Алия Темирхановна | 1 |
3 | Пірмухаммед Эльдар | 3 | Садуакасова Таугуль Саманбековна | 3 |
4 | Именовская Екатерина | 5 | Сауытбек Асель Алтынбекқызы | 3 |
5 | Абдуакат Сунгат | 3 | Шыныбаева Айгуль Джакабаевна | 3 |
"Зерде" ғылыми-практикалық конференциясының облыстық кезеңіне 2 жұмыс қатысып, жүлделі 3 орынды иеленді:
№ | Аты - жөні | сынып | Жетекшісі | орын |
1 | Пірмухаммед Санжар | 3 | Утовлинова Құндыз Туркановна | 3 |
2 | Дё Игорь | 5 | Темирханова Алия Темирхановна | 3 |
Қорытынды:
* Зерттеу қызметіне тартылған оқушылар саны тұрақты болып қалуда.
* "Дарынды балалар"деректер базасы жүйелі түрде жаңартылып отырады.
* Зерттеудің пәндік саласы кеңейтілді (математика, информатика, психология).
Дарынды балалармен жұмыс жасауда бірлескен іс-әрекетті бағаламауға болмайды, өйткені болашақта олардың әлеуметтік бейімделуіне тікелей әсер ететін коммуникативті білімді қалыптастыру.
Оқушылардың белсенді танымдық қызметін дамыту шарттарының бірі жалпы білім беретін пәндер бойынша қалалық, облыстық, республикалық олимпиадаларға қатысу болып табылады.
Мектеп олимпиадаларының негізгі мақсаты – оқушылардың шығармашылық қабілеттерін және ғылыми-зерттеу қызметіне қызығушылығын анықтау және дамыту, дарынды балаларды қолдау үшін қажетті жағдайлар жасау, ғылыми білімді насихаттау. Олимпиаданың мектеп кезеңінде оқушыларды қабылдады.
Қалалық олимпиадаға қазақ және орыс сыныптарынан 26 оқушы қатысты:
№ | Оқушының аты- жөні | Сыныбы | Пәні | Оқытылу тілі | Жетекшісі |
1 | Шван Моника | 9в | казахский язык | орысша | Канапина Р.А. |
2 | Исахан Аяжан | 9а | орыс тілі | қазақша | Кудеринова Р.Т. |
3 | Абанова Индира | 9б | математика | орысша | Иванова Е.И. |
4 | Төлеғалиева Дильназ | 9а | физика | қазақша | Қонақбаева П.О. |
5 | Ли Алина | 9в | история Каз | орысша | Федотов В.В. |
6 | Каримова Сабрина | 9в | право | орысша | Федотов В.В. |
7 | Иванчишина Каролина | 9б | география | орысша | Қасымбеков Б.А. |
8 | Трондин Данил | 9в | биология | орысша | Асылбекова А.Д. |
9 | Елеубаева Дильназ | 9а | информатика | қазақша | Бекбергенова Э.С. |
10 | Чадаева Алуа | 9ә | химия | қазақша | Бастамбеков Б.Т. |
11 | Дауренқызы Жұпар | 10а | ағылшын тілі | қазақша | Дошанова М.А. |
12 | Сақан Аружан | 10а | биология | қазақша | Дуйсебаева Ж.Р. |
13 | Ахмедова Руфина | 10а | математика | қазақша | Абдрахманова А.Д |
14 | Закурдаева Юлия | 10 Б | казахский язык | орысша | Канапина Р.А. |
15 | Фисун Амалия | 10а | Қаз тарихы | қазақша | Марденов Н.Т. |
16 | Мусайбеков Альтаир | 10а | информатика | қазақша | Бекбергенова Э.С. |
17 | Серденова Мадина | 10а | химия | қазақша | Бастамбеков Б.Т. |
18 | Герлингер Аделина | 10Б | русск яз | орысша | Заманбекова А.К. |
19 | Нуралиева Гульнур | 11а | география | қазақша | Алыбекова Б.С. |
20 | Абдраим Мадина | 11а | ағылшын тілі | қазақша | Алиякова Ж. Т. |
21 | Асан Есет | 11а | математика | қазақша | Абдырахманова А.Д. |
22 | Султан Ажар | 11а | қазақ тілі | қазақша | Амреева А.Х |
23 | Орманхан Ақбота | 11а | Қаз тарихы | қазақша | Марденов Н.Т. |
24 | Қабденова Еркеназ | 10 а | самопознание | қазақша | Базарова Г.С. |
Пән бойынша олимпиада – бұл оқушылардың білім жетістіктерін тексеру ғана емес, сонымен қатар стандартты емес және күрделілігі жоғары міндеттерді шешу бойынша білімді, іскерлікті, қабілеттерді, құзыреттілікті шығармашылық қолдана отырып, оқушылардың танымдық, эвристикалық, зияткерлік-іздестіру жарысы.
Олимпиаданың қалалық кезеңінің қорытындысы бойынша біздің мектептің 11 оқушысы жүлделі орындарға ие болды:
№ | Оқушының аты-жөні | Сыныбы | Пәні | Орын | Мұғалім | Ескертпе |
1 | Дауренқызы Жанар | 10 | Ағылшын тілі | 1 | Дошанова Меруерт Абильхановна | Облысқа жолдама |
2 | Закурдаева Юлия | 10 | Қазақ тілі мен әдебиеті орыс сыныптарында | 1 | Канапина Раушан Адылхановна | Облысқа жолдама |
3 | Абанова Индира | 9 | Математика | 2 | Иванова Елена Ивановна | |
4 | Серденова Мадина | 10 | Химия | 2 | Бастамбеков Бексултан Талғатбекұлы | |
5 | Сұлтан Ажар | 11 | Қазақ тілі қазақ сыныбында | 2 | Амреева Алия Хамиевна | |
6 | Каримова Сабрина | 9 | құқық негіздері | 2 | Федотов Виталий Владимирович | |
7 | Тебенбаева Қарақат | 9 | Химия | 3 | Бастамбеков Бексултан Талғатбекұлы | |
8 | Трондин Данил | 9 | Биология | 3 | Асылбекова Алия Дуйсембековна | |
9 | Сакан Аружан | 10 | Биология | 3 | Дуйсебаева Жансая Рысбаевна | |
10 | Нуралиева Гульнур | 11 | География | 3 | Алыбекова Ботагоз Саматқызы | |
11 | Орманхан Ақбота | 11 | тарих | 3 | Марденов Нурлан Талғатбекұлы |
Олимпиада оқушыларды қазіргі жағдайда, бәсекелестік жағдайында өмірге дайындайды. Оқушылардың халықаралық және республикалық деңгейдегі олимпиадалардағы жеңістері жоғары оқуға жеңілдік шарттарымен қабылдану үшін жеткілікті негіз болып табылады.
Олимпиаданың облыстық кезеңіне 10 А сынып оқушысы Дауренқызы жұпар ағылшын тілі пәні мұғалімі Дошанова Меруерт Абильхановна және 10 Б сынып оқушысы Закурдаева Юлия Қазақ тілі пәні мұғалімі Канапина Раушан Адылхановна қатысты.
№ | Оқушының аты-жөні | Сыныбы | Пәні | Орын | Мұғалім | Ескертпе |
1 | Закурдаева Юлия | 10 | Қазақ тілі мен әдебиеті орыс сыныптарында | 2 | Канапина Раушан Адылхановна | Республикаға жолдама |
Олимпиадаға дайындықты дарынды оқушылардың "тәлімгері" және "жетекшісі" болып табылатын пән мұғалімі жүргізеді. Оқушылардың Олимпиададағы жеңісі мұғалімнің педагогикалық қызметтегі кәсіби жетістігі болып саналады.
2021-2022 оқу жылында мектеп ұжымы дарынды балалардың зияткерлік дамуының жоғары деңгейіне қол жеткізу үшін қолайлы жағдай жасау бойынша үлкен жұмыс атқарды. Мектепте дарынды балалармен жұмыс жүйесі (конкурстар, пәндік олимпиадалар, жобалар, оқушылардың ғылыми қоғамдары, көрмелер) қалыптастырылған, сондай - ақ жеке тұлғаға бағытталған білім беру үшін белгілі бір жағдайлар жасалған, мектеп әкімшілігі мен мұғалімдері дарынды балалармен математика, неміс тілі, ағылшын тілі, география, информатика, тарих, химия, биология, қазақ тілі бойынша жеке жұмыс жүйесін дайындауға және құруға күш салуда.