27
март
2024
“Ауылдық мектеп шамы” жобасының аясында өтіп жатқан «Педагогикалық университет пен ауыл мектептерінің ынтымақтастығы: мәселелері мен шешу жолдары» тақырыбындағы КОНФЕРЕНЦИЯ
“Ауылдық мектеп шамы” жобасының аясында өтіп жатқан «Педагогикалық университет пен ауыл мектептерінің ынтымақтастығы: мәселелері мен шешу жолдары» тақырыбындағы конференцияға мектебіміздің педагогтары қатысып, жұмыстарын көрсетті.
Топтық сессиялар мен постер сессия ұсынылған тақырыптар:
Педагог-зерттеуші Дошанова Меруерт, “Ағылшын тілі сабағында білім алушылардың айтылым дағдысы қалыптаспағаны,өз ойларын еркін жеткізе алмауы,сөздік қорларларының дамымағаны”.
Педагог-зерттеуші Бастамбеков Бексултан “Мектепте материалдық ресурстар мен зертханалардың жетіспеушілігінен химиядан практикалық жұмыстарды жүргізу мен ұйымдастырудағы қиындықтар”.
Педагог-зерттеуші Асылбекова Алия "Как формировать функциональную грамотность на уроках биологии?
Педагог-сарапшы Садуакасова Таугүл “Білім алушылардың оқыған мәтін немесе ертегілерін көркем тілмен жеткізе алмауы , ойын жеткізу дағдысының қалыптаспауы”.
Педагог-модератор Джаулибаева Илья“Мүмкіндіктері шектеулі балалардың жалпы білім үрдісіне толық енбеуі және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына,шығу тегіне,дініне,жағдайына қарамай,балаларды айыратын кедергілер”.
Педагог Төлеутаева Айжан “Формулаларды есте сақтаудың және физика есептерін шығарудың тиімді жолдары мен тәсілдерін қалай табуға болады?”
Педагог Шораева Айна Қонаев қаласы- “Как формировать коммуникативные навыки у учащихся начальной школы через упражнения и игр по развитию речи?”.
Педагог Әбдірахман Шыңғыс “Орта буын оқушыларына арналған информатика сабағында оқушылардың оқу үрдісіне қызығушылығын қалай арттыруға болады?”
Топтық сессиялар мен постер сессия ұсынылған тақырыптар:
Педагог-зерттеуші Дошанова Меруерт, “Ағылшын тілі сабағында білім алушылардың айтылым дағдысы қалыптаспағаны,өз ойларын еркін жеткізе алмауы,сөздік қорларларының дамымағаны”.
Педагог-зерттеуші Бастамбеков Бексултан “Мектепте материалдық ресурстар мен зертханалардың жетіспеушілігінен химиядан практикалық жұмыстарды жүргізу мен ұйымдастырудағы қиындықтар”.
Педагог-зерттеуші Асылбекова Алия "Как формировать функциональную грамотность на уроках биологии?
Педагог-сарапшы Садуакасова Таугүл “Білім алушылардың оқыған мәтін немесе ертегілерін көркем тілмен жеткізе алмауы , ойын жеткізу дағдысының қалыптаспауы”.
Педагог-модератор Джаулибаева Илья“Мүмкіндіктері шектеулі балалардың жалпы білім үрдісіне толық енбеуі және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына,шығу тегіне,дініне,жағдайына қарамай,балаларды айыратын кедергілер”.
Педагог Төлеутаева Айжан “Формулаларды есте сақтаудың және физика есептерін шығарудың тиімді жолдары мен тәсілдерін қалай табуға болады?”
Педагог Шораева Айна Қонаев қаласы- “Как формировать коммуникативные навыки у учащихся начальной школы через упражнения и игр по развитию речи?”.
Педагог Әбдірахман Шыңғыс “Орта буын оқушыларына арналған информатика сабағында оқушылардың оқу үрдісіне қызығушылығын қалай арттыруға болады?”